Maison Close
Şi după mai bine de 50 de ani, lumea pe care o asociem termenului francez Maison Close (bordel), încă ne lasă imaginaţia să lucreze, chiar dacă avem puţine dovezi concrete a ceea ce a fost într-adevăr în spatele acelor uşi închise. Această poftă pentru misterios a alimentat imaginaţia romancierilor, regizorilor de film sau pictorilor. Tocmai datorită ispititoarelor evocări, această lenjerie intima a fost etichetată şi botezată Maison Close, chiar dacă acest lucru ar fi însemnat confruntarea cu prejudecăţile conservatoare (brandul a fost interzis de Facebook, cenzurat de YouTube şi ameninţat de oraşul Paris!). Oamenii din spatele acestui brand spun despre toate aceste controverse: "Nu este rolul nostru de a aproba sau de a critica pe cei care comercializează în favoarea sexualităţii, nici de a intra într-o dezbatere despre meritul existenţei lor, ci mai degrabă de a spune lucrurilor pe nume." Maison Close este unul dintre puţinele branduri de pe piaţă care îşi asumă pe deplin statutul său de "lenjerie erotică". Motivul pentru care femeile cumpără produse provocatoare este aproape sigur acelaşi care odată, îi făcea pe bărbaţi să deschidă porţile bordelurilor: căutarea plăcerii şi a senzaţiilor puternice.